Administratorem Państwa Danych Osobowych jest FG DEVELOPMENT SP. Z O.O.z siedzibą w ul. Włodarzewska 87B/105, 02-393 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS: 0000682935, NIP: 7010700116,dalej także nazywana „Spółką ”.
2. Jak się skontaktować ze Spółką
W razie jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących przetwarzania danych, prosimy o kontakt:
@
pod adresem e-mail:
biuro@nadmrowka.pl
✓
telefonicznie:
609-523-654
Żądanie poprawienia lub usunięcia danych osobowych należy zgłosić nam na adres: biuro@nadmrowka.pl.
3. Jakie dane zbieramy i w jakim celu?
Zakres i cel zbierania przez nas danych, zależy m.in. od zakresu Państwa aktywności w serwisie lokumwarszawa.pl („Serwis”).
Dane potencjalnych pracowników, współpracowników i kandydatów do pracy Jeżeli chcą Państwo rozpocząć współpracę z nami, potrzebujemy danych niezbędnych do oceny Państwa kwalifikacji i kontaktu, w tym imię i nazwisko, dane kontaktowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wykształcenie i umiejętności.
Dane osobowe potencjalnych pracowników i współpracowników są przetwarzane:
w celu podjęcia działań prowadzących do zawarcia umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej (w tym umowy B2B) – podstawą prawną przetwarzania jest podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy , której stroną będzie ta osoba;
w celu wykorzystania Państwa danych na potrzeby przyszłych rekrutacji – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda;
w celu dochodzenia i obrony przed potencjalnymi roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na dochodzeniu i obronie przed potencjalnymi roszczeniami.
Dane osobowe potencjalnych klientów i podwykonawców Administratora Przetwarzamy dane potencjalnych klientów i podwykonawców, w ramach informowania o naszej działalności (prowadzonych inwestycjach), w tym imię i nazwisko, stanowisko oraz dane kontaktowe w celu:
w celu podjęcia działań prowadzących do zawarcia umowy – podstawą prawną przetwarzania jest podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy , której stroną będzie ta osoba;
zaproponowania naszych usług, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes;
w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes, polegający na ochronie naszych praw;
w celach archiwalnych – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes polegający na archiwizacji składanych ofert do celów statystycznych oraz analitycznych;
Dane osobowe osób, które są klientami Administratora Jeżeli są Państwo klientami Administratora, tj. osobami lub podmiotami kupującymi nieruchomości od Administratora, przetwarzamy Państwa dane w celu:
wykonania umowy (w tym rozpatrzenia ewentualnych reklamacji) – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy;
realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości, polegających m.in. na konieczności wystawienia faktury lub innego dowodu księgowego oraz jego archiwizowanie – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny;
ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes, polegający na ochronie naszych praw;
reklamy i promocji działalności Administratora – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes polegający na promowaniu naszych usług;
Dane osobowe podwykonawców Administratora Jeśli są Państwo podwykonawcami Administratora, tj. takimi podmiotami, jak firmy budowalne, agencje sprzedające inwestycje, architekci, przetwarzamy Państwa dane w celu:
wykonania umowy (w tym rozpatrzenia ewentualnych reklamacji) – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy;
realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości, polegających m.in. na konieczności wystawienia faktury lub innego dowodu księgowego oraz jego archiwizowanie – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny;
ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes, polegający na ochronie naszych praw;
reklamy i promocji działalności Administratora – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes polegający na promowaniu naszych usług;
Dane osobowe osób uprawnionych do reprezentacji klientów/podwykonawców Jeśli są Państwo osobami uprawnionymi do reprezentowania klientów/podwykonawców upoważnionymi do prawidłowego zawarcia umowy w ich imieniu (m.in. wspólnikami, członkami zarządu, pełnomocnikami, prokurentami), przetwarzamy Państwa dane w celu:
zidentyfikowania przez nas osób uprawnionych do reprezentowania klienta/podwykonawcy w celu sporządzenia i prawidłowego zawarcia umowy – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes polegający na sporządzeniu i prawidłowym zawarciu umowy;
ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes, polegający na ochronie naszych praw
Dane osobowe osób wyznaczonych do kontaktu z klientami/podwykonawcami Jeśli są Państwo osobami wyznaczonymi do kontaktu w ramach wykonywania umowy w imieniu klienta/podwykonawcy, przetwarzamy Państwa dane w celu:
utrzymywania kontaktu przy wykonywaniu umowy – podstawą prawną jest nasz prawnie uzasadniony interes polegający na wykonywaniu zawartych umów;
ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes, polegający na ochronie naszych praw;
Dane Użytkowników, które pobierane są automatycznie po wejściu do Serwisu W celu umożliwienia świadczenia usługi oraz w celu ochrony praw autorskich, jak również w celach statystyczno-rozliczeniowych Serwis przetwarza dane charakteryzujące sposób korzystania przez Użytkowników z usług Serwisu. W tym celu serwer:
monitoruje adres IP, z którego łączy się Użytkownik,zbiera informacje statystyczne o przeglądanych stronach.
Serwis nie przechowuje żadnych informacji o konfiguracji sprzętowej komputera lub programach zainstalowanych na komputerze Użytkownika.
System informatyczny, z którego korzysta Serwis automatycznie gromadzi w logach dane związane z urządzeniem, z którego korzysta Użytkownik łącząc się z Serwisem. Dane te gromadzone są jedynie w celach statystycznych i dotyczą: typu urządzenia, systemu operacyjnego, rodzaju przeglądarki internetowej, rozdzielczości ekranu, głębi kolorów, IP, dostawcy usług internetowych, czy adresu wejścia na Serwis i są wykorzystywane jedynie w procesie optymalizacji Serwisu w celu zapewnienia jak największej wygody korzystania, co stanowi prawnie uzasadniony interes.
Dane mogą być także przetwarzane w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes, polegający na ochronie naszych praw.
Dane te nie są nigdy łączone z innymi danymi i stanowią jedynie materiał do analizy statystycznej i mechanizmów korygowania błędów systemowych.
Formularz kontaktowy W przypadku, gdy Użytkownik Serwisu kontaktuje się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego, jest on proszony o podanie danych identyfikacyjnych niezbędnych do nawiązania kontaktu, udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie lub przygotowania oferty, takich jak imię, nazwisko oraz adres e-mail. Użytkownik może zostać poproszony o podanie dodatkowych danych tylko wówczas, gdy jest to niezbędne do obsługi sprawy, której dotyczy kontakt bądź ułatwienia kontaktu.
Jeśli korzystają Państwo z formularza kontaktowego, Państwa dane osobowe są przez nas przetwarzane w celu:
odpowiedzi na zadane pytanie – podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes polegający na konieczności rozwiązania zgłoszonej sprawy;
ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes, polegający na ochronie naszych praw;
marketingu bezpośredniego usług Administratora, w tym w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest udzielona zgoda;
4. Jak długo Spółka przetwarza dane osobowe?
Okres przetwarzania danych zależy od podstawy prawnej i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są:
przez czas niezbędny do wykonania umowy;
do czasu wniesienia sprzeciwu;
do czasu cofnięcia zgody;
Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, a po tym okresie, jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.
5. Jakie prawa przysługują klientom w stosunku do ich danych osobowych?
Gwarantujemy realizację wszystkich praw osób, których dane przetwarzamy, w tym prawo:
✓
dostępu do danych, w tym uzyskania kopii;
✓
sprostowania danych;
✓
usunięcia danych;
✓
ograniczenia przetwarzania
✓
przenoszenia danych;
✓
wniesienia sprzeciwu;
✓
cofnięcia zgody w dowolnym momencie (co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody);
✓
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
W PRZYPADKU CHĘCI SKORZYSTANIA ZE SWOICH PRAW, PROSIMY W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI O KONTAKT Z NAMI .
6. Komu są udostępniane dane osobowe?
Dane osobowe na podstawie odpowiednich umów są przekazywane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Spółki, w tym m.in. dostawcom usług IT lub usług księgowych. Takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie zgodnie z naszymi instrukcjami, z zachowaniem ich poufności i bezpieczeństwa. Przysługuje nam prawo kontroli sposobu przetwarzania powierzonych przez nas danych.
Dane naszych klientów mogą być udostępniane notariuszom dokonującym notarialnych czynności związanych z umowami nabycia nieruchomości.
W innych przypadkach dane osobowe mogą być ujawnione podmiotom uprawnionym wyłącznie na podstawie przepisów prawa.
7. Przekazywanie danych poza obszar EOG
Nie przekazujemy danych osobowych Użytkowników poza obszar EOG, z zastrzeżeniem danych pochodzących z wtyczek mediów społecznościowych, zgodnie z informacją zawartą w pkt 8. Media społecznościowe oraz narzędzi naszych partnerów, zgodnie z informacją zawartą w pkt 9. Narzędzia naszych partnerów.
8. Media społecznościow
W Serwisie używane są wtyczki i inne narzędzia społecznościowe udostępniane przez serwisy społecznościowe, takie jak Facebook oraz Instagram.
W związku z korzystaniem z Serwisu, który zawiera taką wtyczkę, Państwa przeglądarka nawiązuje bezpośrednie połączenie z serwerami administratorów serwisów społecznościowych (usługodawców). Zawartość wtyczki jest przekazywana przez danego usługodawcę bezpośrednio do Państwa przeglądarki i integrowana ze stroną. Dzięki tej integracji usługodawcy otrzymują informację, że Państwa przeglądarka wyświetliła Serwis, nawet jeśli nie posiadają Państwo profilu u danego usługodawcy czy nie jest u niego akurat zalogowany. Taka informacja (wraz z adresem IP) jest przez Państwa przeglądarkę przesyłana bezpośrednio do serwera danego usługodawcy (niektóre serwery znajdują się w USA) i tam przechowywana.
Jeśli zalogowali się Państwo do jednego z serwisów społecznościowych, to usługodawca ten będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę w Serwisie do Państwa profilu w danym serwisie społecznościowym. W przypadku użycia przez Państwa danej wtyczki, np. przycisku „Lubię to”, odpowiednia informacja zostanie również przesłana bezpośrednio na serwer danego usługodawcy i tam zachowana. Ponadto, informacje te zostaną opublikowane w danym serwisie społecznościowym i ukażą się osobom dodanym jako Państwa kontakty.
Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystania przez usługodawców, jak również możliwość kontaktu oraz Państwa prawa w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę Państwa prywatności zostały opisane w polityce prywatności poszczególnych usługodawców.
Jeśli nie chcą Państwo, aby serwisy społecznościowe przyporządkowywały dane zebrane w trakcie odwiedzin w Serwisie bezpośrednio Państwa profilowi w danym serwisie, to przed wizytą w Serwisie konieczne jest wylogowanie się z tego serwisu. Możliwe jest także całkowite uniemożliwienie załadowania na stronie wtyczek stosując odpowiednie rozszerzenia dla Państwa przeglądarki, np. blokujące skrypty.
9. Narzędzia naszych partnerów
W celu świadczenia przez nas naszych usług oraz ich ulepszania i analizy posiłkujemy się także usługami i narzędziami innych podmiotów. Podmioty te realizują wyłącznie określone przez nas cele. Poniżej przedstawiamy informacje o naszych partnerach oraz stosowanych przez nich narzędziach.
Google Analytics W Serwisie używamy narzędzia do analizy Google Analytics, udostępnianego przez Google Ireland Limited („Google”) z siedzibą w Irlandii. W ramach tej funkcji wykorzystujemy pliki cookies do zdobywania i analizy informacji dotyczących m.in. liczby odwiedzanych stron, skuteczności naszych kampanii marketingowych czy czasu spędzanego w Serwisie. Informacje te wykorzystujemy wyłącznie do poprawienia jakości Serwisu.
Facebook Pixel Administrator korzysta z narzędzi marketingowych, takich jak Facebook Pixel, by kierować do Państwa spersonalizowane reklamy w serwisie Facebook. Wiąże się to z wykorzystywaniem plików cookies firmy Facebook. przez Facebook Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025 , USA, lub, jeśli użytkownik znajduje się w UE, Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbor, Dublin 2, Irlandia („Facebook”).Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na naszym prawnie uzasadnionym interesie w postaci marketingu własnych produktów lub usług. Informacje o korzystaniu z informacji przez Facebook dostępne są w polityce prywatności Facebooka:https://www.facebook.com/privacy/explanation
.
10. Polityka cookies
W ramach korzystania przez Użytkownika z Serwisu, Serwis stosuje tzw. ciasteczka (ang. cookies). Są to małe pliki tekstowe umieszczane na Państwa urządzeniach (np. komputerach) za pośrednictwem przeglądarek internetowych. Pliki te pozwalają na przechowywanie określonych informacji na urządzeniu, a następnie ich odczytanie przez serwis, który te pliki stworzył. Cookies zawierają zwykle oprócz nazwy domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, także czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikatowy numer.
Cookies wykorzystywane są przez nas w celu:
dopasowania zawartości witryn serwisu internetowego do indywidualnych upodobań Użytkownika oraz optymalizacji korzystania przez niego ze stron internetowych (cookies pozwalają w szczególności na rozpoznanie Państwa urządzenia i odpowiednie wyświetlenie strony internetowej, tak by była ona możliwie najlepiej dostosowana do jednostkowych potrzeb);
utrzymania sesji w ramach serwisu internetowego po zalogowaniu;
tworzenia statystyk (abyśmy mogli lepiej zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy naszego serwisu internetowego korzystają ze stron internetowych, a w konsekwencji mogli ulepszyć strukturę i zawartość tych stron);
dostarczania Państwu treści reklamowych odpowiadających ich indywidualnym preferencjom.
Serwis nie przechowuje żadnych informacji o konfiguracji sprzętowej komputera lub programach zainstalowanych na komputerze.
Zmiana ustawień plików cookies
Zazwyczaj przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym. W każdej chwili jednak mają Państwo możliwość i prawo do dokonywania zmiany ustawień dotyczących cookies. Aby dokonać zmiany ustawień plików cookies powinni Państwo zapoznać się ze szczegółowymi informacjami o możliwościach i sposobach obsługi cookies, które są dostępne w ustawieniach przeglądarki internetowej.
W przypadku, gdy nie zgadzają się Państwo na umieszczanie na swoim urządzeniu plików cookies, można zablokować ich umieszczenie odpowiednio konfigurując swoją przeglądarkę internetową. Informacje jak to zrobić znajdą Państwo w plikach pomocy swojej przeglądarki internetowej. W przypadku zablokowania plików cookies pochodzących z Serwisu Administrator nie może zagwarantować jego poprawnego działania. Jeżeli nie dokonają Państwo zmiany ustawień w zakresie cookies to pliki te będą zamieszczone w urządzeniu końcowym. Oznacza to, iż Administrator będzie przechowywać informacje w urządzeniu końcowym i uzyskiwać dostęp do tych informacji.
11. Zmiany polityki prywatności
Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. Aktualna wersja polityki została przyjęta i obowiązuje od 3.04.2023 roku.